TOLKNING AF SPØRGSMÅLET
Det der gør ondt skal ikke gemmes væk, og ej heller det som gør godt. Hvis du har noget på hjertet, så sig det. Situation fornemmelse, og empati er altid på sin plads, og med de evner kommer man langt, det er vigtigt at være ærlig, uanset udfaldet.
Du kan risikere, og jeg mener risikere - i dette tilfælde at rende ind i en person som kan se lige gennem dig, og som hurtigt kan fornemme at der er mere i dybden. Vi møder jo mennesker af en årsag, og selvom det kan lyde barskt, så kan det være en befrielse "at blive opdaget".